sunnuntai 11. elokuuta 2019

OPPIMISSOPIMUS

Saimme tehtäväksi tehdä oman oppimissopimuksen. Oppimissopimus on hyvä keino itsekkin miettiä mitä on elämässään tehnyt, mitä on tekemässä nyt ja mihin on tähtäämässä tulevaisuudessa.
Tähän liittyen on esitettävä itselleen muutama kysymys ja vastattava niihin.

Eli seuraavassa minun oppimissopimukseni.

MISSÄ OLEN OLLUT?


OPISKELUT:

Olen peruskoulun jälkeen opiskellut sote alaa sekä vaatetus alaa ammattioppi laitoksessa.

TYÖELÄMÄ:

Ihan ensimmäinen työpaikkani oli päiväkodissa, tämän jälkeen pääsin aluesairaalan välinehuoltoon joissa olin yhteensä vuoden ( 6 kk molemmissa ) Näiden jälkeen olin työssä videovuokraamossa opiskelujeni ohella noin neljä vuotta. Sitten pääsinkin töihin Salon Keilahallille jossa olinkin melkein viisitoista vuotta. Sen jälkeen kun lopetin työt siellä suoritin myynnin ammattitutkinnon ja aloin yrittäjäksi. Eli perustimme Saloon pakohuonepeli yrityksen.

YKSITYISELÄMÄ:

Olen tällä hetkellä naimisissa, olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo 22 vuotta.
Näiden opiskeluiden ja työelämän aikana olen saanut myös kaksi lasta, poikani on 22 vuotias ja tyttäreni 15v.

MISSÄ OLEN NYT?


Nyt opiskelen visualistiksi Salon Ammattiopistossa.

MIKÄ KIINNOSTAA?

Visualistina minua kiinnostaa yrityttäjyys. Haaveenani olisi että saisin elantoni tulevaisuudessa visualistin työstä yrittäjänä. Graafinen suunnittelu kiinnostaa itseäni erityisesti.
Mieluisinta olisi jos saisin suunnitella erilaisia mainoksia, flyereita, logoja, nettisivuja ja käyntikortteja ym.... Mutta tähän olisi tietysti mukava jos saisi yhdistettyä kaikkea muutakin kuten valokuvausta ( tuotekuvaus ) messuosastojen suunnittelua ym...

MIKÄ EI KIINNOSTA?

Tähän minun on helppo vastata, minua ei kiinnosta visualistin työssä myymälä ja myymälään liittyvä työ.


MIHIN HALUAN PÄÄSTÄ?


Kuten jo aiemmin mainitsin haluan päästä siihen että pystyisin saamaan elannon toimimalla omalla alalla yrittäjänä. Työelämään liittyen tämä on oikeastaan tällä hetkellä ainoa asia mitä nyt tulee mieleen tulevaisuuden suunnitelmien osalta työelämässäni.

MISTÄ TIEDÄN OLEVANI PERILLÄ?
Tiedän olevani perillä kun saan palkan työstä josta todella pidän 😁.


TYÖ OSANA ELÄMÄÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti